HTML

Szivárványos történetek

Örömök az iskola életében, környékén. Amiért érdemes a pályán maradni.

Friss topikok

  • Sulifon: Nem vagy egyedül. (2011.04.15. 00:22) új utakon
  • meseszép: Kedves Szömörce! olyan régen jártam már itt, hogy berozsdásodtam, és véletlenül rossz gombot nyomv... (2010.10.17. 20:22) utóirat
  • meseszép: minden szavad színigaz. de miért a nyilvánvaló igazságok a leghihetetlenebbek? (2010.01.31. 11:37) egy óra, mely gyönyörű volt..
  • IZs: Jó , hogy még vagy, kár, hogy semmit se írsz nekünk! (2009.11.17. 16:25) még megvagyok...
  • panpel: Kedves Bori és Hédi! Ezt üzenem nektek is! "Minden tanév eleje új tervek, fogadkozások, elhatározá... (2009.09.17. 19:49) új tanév

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

piros léggömb

2008.04.04. 21:32 meseszép

annyi elkeserítő dolog történik körülöttem, elhatároztam, minden nap leírom, mi szép történt velem. aztán lefekvés előtt erre gondolok, és reggel, amikor kinyitom a szemem, az első ami eszembe jut, a tegnapi szép történés. induljon így minden napom. ezentúl.  kell az önvédelem a túléléshez.
ma:tesi óra: nagymozgásában igen összerendezetlen, ezért igen alulmotivált kislányom lelkesen tornázik. szekrényugrik. sőt! elsőnek ugrik. annyira örülök neki, piros csillaggal jutalmazom.
magyar óra:dögnehéz négybetűs szavakat másol hibátlanul nyomtatottról naplóíró tündérkém. emlékezetből írás (szavak) 3 gyerekemnek tökéletes. és! munkamegtagadó, igen problémás, dührohamos fiam nem akar a fejlesztő kolléganőmmel külön dolgozni, ő is másol. (igaz, írottról, és hibásan, de próbálkozik).
3. szünet: édesanya hív telefonon, menjek le a portához. (kedden végső kétségbeesésemben figyelmeztetőt írtam be a fiának, szerdán a nővérével együtt át akarta íratni másik iskolába, tegnap elvitte a képesség vizsgálós papírt, hogy a jövő héten majd kitölteti a gyerekorvossal) most hozza kitöltve, aláírva. és egy zacskó virághagyma nekem, mert megemlítettem, ha majd lehet, kérnék a hagymájából, amikor csokorban kaptam.
3. 4. óra, és a tízórai szünet: másik (a 4 közül) dührohamos gyerekem produkálta a klasszikus tüneteket (sikítás, elrohanás, futkosás, trágár beszéd, dobálózás, rugdosás, verekedés), 3. óra közepén nem bírtam tovább, levittem fejlesztő kolléganőmhöz. már máskor is bevált, elbeszélgetnek, és megnyugszik. szünet végén odajött hozzám, már megnyugodott, nem haragszik. de én igen. én még nem tudtam megnyugodni. erre újra elrohant: akkor jó, csinálom újra! fejlesztő kolléganő, -továbbiakban mentőangyal- a szemébe nézett, és lenyugtatta: legközelebb, ha úgy érzed, kiülsz a padra, és lejöhetsz hozzám megbeszélni. jó? közben nézegettük a magocskákat, hogy milyen különbözőek, hogy fogjuk elvetni,.... mikor felfedezett egy katicát a virághagymák között. innentől szent volt a béke. átöleltem, az osztály felé fordultunk, és elmondtam én is, ami a szívemet nyomta. hogy nekem is nagyon rossz, engem is bánt, én se tudok könnyen megnyugodni. de azért szeretem, mert amikor nem dühöng, olyan okos, kedves. gavallér.( a jelentését már tegnap megtárgyaltuk) és szerencsésen letelt a nap. az én részem.

Szólj hozzá!

Címkék: fejlesztő pedagógus dühroham

A bejegyzés trackback címe:

https://napsutes.blog.hu/api/trackback/id/tr80411685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása