HTML

Szivárványos történetek

Örömök az iskola életében, környékén. Amiért érdemes a pályán maradni.

Friss topikok

  • Sulifon: Nem vagy egyedül. (2011.04.15. 00:22) új utakon
  • meseszép: Kedves Szömörce! olyan régen jártam már itt, hogy berozsdásodtam, és véletlenül rossz gombot nyomv... (2010.10.17. 20:22) utóirat
  • meseszép: minden szavad színigaz. de miért a nyilvánvaló igazságok a leghihetetlenebbek? (2010.01.31. 11:37) egy óra, mely gyönyörű volt..
  • IZs: Jó , hogy még vagy, kár, hogy semmit se írsz nekünk! (2009.11.17. 16:25) még megvagyok...
  • panpel: Kedves Bori és Hédi! Ezt üzenem nektek is! "Minden tanév eleje új tervek, fogadkozások, elhatározá... (2009.09.17. 19:49) új tanév

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

tegnap és ma

2008.05.07. 21:29 meseszép

tegnap délelőtt kicsin múlott, hogy nem hagytam ott mindent. és örökre. de vannak kolléganőim, akik rögtön tudják, mit kell tenniük. mert mi fontosak vagyunk egymásnak.

aztán délután várt itthon egy e-mail. egy szakdolgozat, hogy nézzem meg. egy részlet belőle:

A tanítási gyakorlatom alatt, a ........... Általános Iskolában olyan módszerekkel találkoztam, amivel a pedagógusok élményszerűvé varázsolják a tanulást. Ezeket a módszereket nemcsak a környezetismeret tanítása során alkalmazzák. Ez alatt a gyakorlat során megtapasztalhattam, milyen az, ha szemléltetőeszközök állnak a rendelkezésemre, hogy milyen érzés felnyitni a tanulók szemét a természet szeretete felé. Ami pedig talán a legjobb volt, hogy a mai digitalizált világban élő gyermekeket, ne az elavult módszerekkel tanítják a pedagógusok, hanem felveszik a kesztyűt, és nem ijednek meg a modernizációtól.

egy kiskorrektúra ráfért volna :),  de a lényeg a lényeg.

ma: megint egy jó kis matek óra.mivel nyüzsik, és fáradtak, az összeadást kis lapocskákra írtam. jó sokra, jó sokat. kiraktam az asztalukra, párok oldották őket. az eredményeket szétszórtam a terem minden csücskébe -3-tól 20-ig -, és oda kellett vinni a lapocskákat. volt munka, nyüzsgés, igyekezet. nem találták a megfelelő számokat. naná, hogy nem sorba raktam le őket! iskolaéretlenem volt a felfedező, ő súgta meg a tanácstalanoknak. másik nox-em egy egészben hagyott lapot vagdalhatott szét, így már ő is számolt. és végigdolgozták az órát.
fejlesztő kolléganőm megdicsérte mínuszból induló kislányomat, aki gyöngybetűkkel írt. -de miért? azért, mert a mellette ülő tünemény kisugározta rá az okosságot! - kolléganőm vette a lapot. - és a tanítvány elhagyta a mesterét! - a két kislány összeölelkezve ragyogott. gyönyörűek voltak.
és még nincs vége. délben feljöttek volt negyedikeseim. öten. nosztalgiáztak kicsit. hol ültek, mi volt meg már akkor is, mi új. mondtam picikéimnek, mutassák meg az írás munkafüzetüket, milyen szépen írnak. (már aki) meg az olvasókönyvet is. büszkén mutogatták, a volt gyerekeim meg komolykodva nézték, kérdezgettek belőle. és akkor a kezükbe adtam az ő elsős könyvüket. (romankovics, és differenciálásra használom) azt az örömet látni kellett volna! ahogy lapozgatták, és ujjongtak, hogy jé, tényleg. hálás vagyok Romankovics Andrásnak azért a nagyszerű tankönyvcsaládért. élvezet volt belőle tanítani, tanulni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://napsutes.blog.hu/api/trackback/id/tr100459063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása