HTML

Szivárványos történetek

Örömök az iskola életében, környékén. Amiért érdemes a pályán maradni.

Friss topikok

  • Sulifon: Nem vagy egyedül. (2011.04.15. 00:22) új utakon
  • meseszép: Kedves Szömörce! olyan régen jártam már itt, hogy berozsdásodtam, és véletlenül rossz gombot nyomv... (2010.10.17. 20:22) utóirat
  • meseszép: minden szavad színigaz. de miért a nyilvánvaló igazságok a leghihetetlenebbek? (2010.01.31. 11:37) egy óra, mely gyönyörű volt..
  • IZs: Jó , hogy még vagy, kár, hogy semmit se írsz nekünk! (2009.11.17. 16:25) még megvagyok...
  • panpel: Kedves Bori és Hédi! Ezt üzenem nektek is! "Minden tanév eleje új tervek, fogadkozások, elhatározá... (2009.09.17. 19:49) új tanév

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

elmúlt egy év..

2008.06.17. 19:13 meseszép

ajánlás: -Herceg, ha ráismerni vélsz másik arcomra, legyen az a kettőnk titka.

egy piros, egy kék.

a beiratkozással kezdődött. megjelent volt tanítványom, büszkén-boldogan, hogy hozzám írathatja be a saját- és a rokongyereket is. és sem voltam kevésbé boldog. lám, ez a pálya szépsége. aztán tanévkezdéskor nem találom egyik gyermeket sem. kiderült, a várossal szomszédos településen kell a gyerek, mint a falat kenyér, az önkormányzat a gyerekek utaztatását is vállalja, csakhogy meglegyen a létszám. hogy mit ígértek még, nem tudom.
a 18 saját +6 társult=24. pótbeiratkozott 2, évet ismételt 1, elköltözött a nyáron 1, így a végeredmény 24. nagyon örültem nekik. szépek, csillogó szeműek, kellően tarkák, semmi homogenitás, boldog voltam. lubickoltam.
szeptember 3. hete. 2 gyereket is elvisznek tőlem. mindkettő a másik iskolába iratkozott eredetileg, jogutódként kerültek ide. az indokok ugyanazok. tanító néni magával nincs semmi bajunk, de a környezet.. nem akarok semmilyen kapcsolatba kerülni ezekkel. egyik szülő írásba is adja indokait: itt bántják, zaklatják kislányát. nem érzi biztonságban magát. akkor, ott, belehaltam. (még nem tudtam, hogy ez csak a kezdet.)
október közepe: harmadik gyerek is távozik. indok, körülmény ugyanaz.  a negyedik kislány a tesvére után megy, mert az az osztály teljesen elindult. 28-adiknak, felekezeti iskolába. ahol 2 hét után közölték a szülővel, évismétlés vár a gyerekre. aztán az őszi szünet után nem jön vissza egy kislány, ő csak vendégségben volt a mamánál, elköltöztek.
közben próbálok talpon maradni, és tenni a dolgomat. hiába is mentegetem magam, ezek az események nem tettek jót nekem. nem tudtam úgy teljesíteni, mint szerettem volna. és akkor novemberben jött egy kisfiú, aki pozitívumnak tűnt. rövid idő alatt kiderült, a problémáim szaporodtak, a reményeim fogytak.
haladtunk, örömök, sikerek, bátorító beszélgetések szülőkkel, kollégákkal. hezitáló édesanya szeptember óta nem tudja eldönteni, menjen, vagy maradjon. minden eseményt jegyez, striguláz, és agitálja a szülőtársakat, menjenek együtt. itt nem jó. sok a cigány. rossz irányba viszik a gyerekét. (akitől a legjobban félti a gyerekét, szintén körzetes, ugyanolyan távolságra laknak az iskolától, csak ellenkező irányban. 100 méterre. hogy mégiscsak most találkoztak, és nem az óvodában, 3 éve, a következő az oka: a körzeti óvodának van egy tagóvodája is. és ő dönti el, ki hova kerül. pont. eddig homogén közegben volt a kisgyereke, itt találkozott először a körzet többi lakójával.)
közben bemutató órák, látogatások, hozsánna, de belterjes az öröm. de legalább van.
folyt. köv.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://napsutes.blog.hu/api/trackback/id/tr78525925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása