HTML

Szivárványos történetek

Örömök az iskola életében, környékén. Amiért érdemes a pályán maradni.

Friss topikok

  • Sulifon: Nem vagy egyedül. (2011.04.15. 00:22) új utakon
  • meseszép: Kedves Szömörce! olyan régen jártam már itt, hogy berozsdásodtam, és véletlenül rossz gombot nyomv... (2010.10.17. 20:22) utóirat
  • meseszép: minden szavad színigaz. de miért a nyilvánvaló igazságok a leghihetetlenebbek? (2010.01.31. 11:37) egy óra, mely gyönyörű volt..
  • IZs: Jó , hogy még vagy, kár, hogy semmit se írsz nekünk! (2009.11.17. 16:25) még megvagyok...
  • panpel: Kedves Bori és Hédi! Ezt üzenem nektek is! "Minden tanév eleje új tervek, fogadkozások, elhatározá... (2009.09.17. 19:49) új tanév

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

fekete-fehér

2010.03.10. 18:48 meseszép

megtörtént velem, amiről azt hittem, soha

megevett egy osztály szőröstül-bőröstül.

helyettesíteni kellett bemennem, magyar órára. tudtam, mekkora kihívás ott órát tartani, nagyon alaposan felkészültem: változatos, érdekes, interaktív, színes, szagos :) feladatsorokkal indultam "bevetésre".

ehhez képest csak az óra elkezdése 10 percet vett igénybe. dumáltak, ettek, ittak, böfögtek, egymással trafikáltak, ügyet sem vetettek rám. aztán elkezdődött az óra, tán hárman figyeltek is, aztán csak a káosz.. én még úgy nem vártam a kicsengetést, mint akkor. szörnyű tapasztalás volt. a tehetetlenség érzése padlóra küldött. átéreztem szegény kollégák helyzetét, akik nap mint  nap ilyen helyzetekkel szembesülnek.

aztán megint odakerültem. csak a fél osztályra, a fiúkra kellett felügyelnem. már előre rettegtem. ebéd előtt már összeverekedtek, röpködtek a "szép" szavak, mi lesz még...

a laptophoz odaültettem a legdurvább fiút. amíg kavar a neten, addig nem verekszik. akadt rögtön társa, beosztották tíz perces időszakaszokra a laptophasználatot. végig csöndben voltak, semmi gond velük. két fickó a mobilján zenét hallgatott. "isteni" dalokat, de legalább halkan, és elvoltak ők is. három kártyázott. oda én is engedélyt kértem, hogy beszállhassak. örömmel befogadtak.

ez a társaság volt a "kemény mag". óra végén megveregettem a vállam, most megoldottam a helyzetet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://napsutes.blog.hu/api/trackback/id/tr511829350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása